پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 227835
ادعاي عجيب آمريکا درباره رئيس جمهور ايران!
تاریخ انتشار : 1395/12/14 08:43:03
نمایش : 2019
در بخشي از گزارش سالانه سال ۲۰۱۶ آمريکا درباره حقوق بشر ايران ادعا شده «حسن روحاني»، رئيس‌جمهوري ايران سال 2013، بعد از انتخاباتي غيرآزاد روي کارآمده است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، وزارت خارجه آمريکا بامداد شنبه گزارش سالانه‌اي که مدعي است به ارزيابي حقوق بشر کشورهاي مختلف مي‌پردازد را منتشر کرد.

واشنگتن در گزارش سالانه سال ۲۰۱۶ درباره حقوق بشر ايران، به تکرار ادعاهاي قبلي درباره تهران پرداخته است.

در بخشي از اين گزارش ادعا شده «حسن روحاني»، رئيس‌جمهوري ايران  سال 2013، بعد از انتخاباتي غيرآزاد روي کارآمده است.

 از گزارش‌هاي حقوق بشري آمريکا به دليل روش‌شناسي نادرست، اتخاذ استانداردهاي دوگانه، غرض‌ورزي و عدم رعايت اصل بي‌طرفي، ناديده گرفتن فرهنگ بومي و سبک زندگي ساير اجتماعات و مداخله‌جويي‌ در امور داخلي کشورها انتقاد به عمل آمده است.

گزارش حقوق بشر آمريکا در سال ۲۰۱۶ بار ديگر بدون در نظر گرفتن تفاوت‌هاي فرهنگي-اجتماعي و زمينه‌هاي مذهبي يکي از محورهاي اتهام‌پراکني عليه ايران را عدم توجه به آنچه حقوق هم‌جنس‌بازان خوانده شده قرار داده است. 

اين گزارش در حالي بامداد شنبه منتشر شد که عدم حضور رکس تيلرسون، وزير خارجه آمريکا در مراسم رونمايي از آن با انتقادهاي گسترده‌اي مواجه شده است.

منتقدان عدم حضور تيلرسون را نشانه‌‌اي ديگر از تلاش ترامپ براي تبديل کردن دستگاه ديپلماسي آمريکا به وزارتخانه‌اي در حاشيه و کم‌اهميت عنوان کرده‌اند.   

فارس

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html